i inne głupoty

poniedziałek, 18 czerwca 2012

Bazgroły: Animacja niestatyczna

Dziś krótko, bo sesja w toku. Chciałam jednak coś napisać, żebyście wiedzieli, że żyję. A przy okazji pochwalić się pracą semestralną, z której jestem szczególnie dumna.


W zimie pokazywałam wam Fiata 126p, teraz w ramach tego samego przedmiotu postanowiłam przesiąść się na inny środek transportu. I wziąć na warsztat coś nieco bardziej ruchliwego.


Założenie było takie, by całość dało się odtwarzać w pętli, nieskończoną ilość razy.

Tak wiem - do ideału mojemu konikowi wciąż wiele brakuje i momentami całość animuje się niezbyt naturalnie. Ale kurcze, jak na pierwszy raz (bo nigdy wcześniej nie robiłam czegoś takiego), wydaje mi się, że efekt jest całkiem zadowalający. A poza tym przejrzałam całego YouTuba wzdłuż i wszerz, i nie znalazłam żadnego innego, podobnego filmiku.

Jeśli kiedyś znajdę więcej czasu i weny, to nieco bardziej szczegółowo napiszę wam, jak wykonałam całą pracę. Jednakże na dziś dzień, nie mam wam nic więcej do napisania i pokazania. Więc byle do wakacji!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...