i inne głupoty

poniedziałek, 9 lipca 2012

Szafa Gra: 100 Riffs (A Brief History of Rock N' Roll)

Jeśli zapytacie YouTuba o podobne jak w tytule dzisiejszego wpisu kompilacje - wyświetli się wam długa ich lista. Ale ten jeden filmik, który chciałam wam dziś zaprezentować różni się od pozostałych trzema rzeczami.

Po pierwsze całość została nagrana w jednym ujęciu, a wszystkie utwory łączą się ze sobą. Po drugie, kolejność piosenek nie jest przypadkowa i naprawdę prezentuje krótką historię rock n' rolla (i rocka przy okazji też). I po trzecie - wszystkie riffy zagrane są tak dobrze, że naprawdę wiernie oddają brzmienie oryginałów.

Ale dość już mojego pisania. Po prostu posłuchajcie sami.



Nie wiem jak wam, ale mnie ta składanka strasznie się podoba!

A jeśli chcielibyście dokładniej przysłuchać się któremuś z zagranych w tym filmiku kawałków (lub też odsłuchać wszystkie 100 utworów), to mam dla was dobrą wiadomość. Odszukałam wszystkie te melodie oraz piosenki i złożyłam je w jedną playlistę. Miłego słuchania!


1 komentarz:

  1. Najmocniejsze jest to, że zostało nagrane za jednym podejściem bo riffu tam się każdy może z czasem nauczyć, ale tak od razu to ledwo kilku podejrzewam :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...